wtorek, 11 sierpnia 2015

Guerlain Jesień 2015

Jesienią Guerlain zaskoczy nas kolekcją Bloom Rose, która powstała dzięki inspiracji pięknem róży. Pojawia się między innymi pomadki Kiss Kiss Roselip, które mają doskonaloną formułę. To one mają być gwiazdą całej linii.











-Guerlain Kiss Kiss Rose Lip: #372 Chic Pink, #346 Peach Party, #329 Crazy Bouquet, #373 Pink Me Up, #374 Wonder Violette


Piękna paleta! Szkoda, że to nie do końca moje kolory.
-Guerlain Ecrin 6 Couleurs Eyeshadow Palette #15 Beaugrenelle 


Tu już zdecydowanie bardziej w moim klimacie.
-Guerlain Ecrin 4 Couleurs #19 Les Cendres 



Ciekawa jestem bardzo tych róży.Mam dziwne przeczucie, że będą cudownie satynowe.



- Guerlain Rose aux Joues: Morning Rose #1, Chic Pink #2Peach Party #3, Crazy Bouquet #4, Wonder Violette #5, Pink Me Up #6



I coś czego jestem najbardziej ciekawa. Wzmacniająca baza do paznokci.


-Guerlain Nailift La Base 


Zainteresowało Was coś? Ja przyznam szczerze, z przyjemnością obejrzałam zdjęcia, ale dwie poprzednie kolekcje, które Wam pokazałam wzbudziły u mnie więcej emocji.


Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi