poniedziałek, 22 maja 2017

Collistar Eye Liner Grafico 03 Valeria Blue

Nie ma letniego makijażu bez kolorów, a nawet jak ktoś nie chce bardzo szaleć, to mocna kreseczkę, zawsze warto przemycić. Dziś taka mała propozycja kobaltowego szaleństwa ode mnie, a w roli głównej eye liner marki Collistar.




Sam liner jest bardzo trwały, zupełnie się nie rozmazuje i po zastygnięciu nawet łzy mu nie są straszne. Pomimo cienkiego pędzelka, jest bardzo precyzyjny. Ja nie jestem specjalistą od kresek, ale tutaj udaje mi się osiągnąć satysfakcjonujący mnie efekt i szczerze mówiąc poważanie myślę nad czarnym i brązowym do kompletu. 





Nie ma co się dalej rozpisywać, zobacz jak bohater tytułowy spisuje się w akcji.





Kto lubi kolorowe kreski? 

P.S.
Jeśli podoba Ci się szminka, przeczytaj też to: MAC Candy Yum Yum 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi