poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Essie Fashion Playground

Przed nami ostatnie dni lata, wiec mimo przygotowań do nadchodzącej jesieni, staram się letnio-wiosenne akcenty przemycać na swoich paznokciach jeszcze jak najcześciej. Pokażę Wam dziś lakier, który kupiłam już jakiś czas temu, ale dopiero niedawno poza oglądaniem go w buteleczce, zaczęłam oglądać go tez na swoich paznokciach.


Fashion Playground to kolor z kolekcji wiosna'14. W wielu miejscach wciąż go widuje wiec jeśli sie komuś spodoba, to bez problemu można go ciagle kupić.



Miętowy kolor w buteleczce skrzy sie delikatnymi, srebrnymi drobinkami. Na paznokciach jest to praktycznie nie widoczne, nawet cieżko uchwycić to na zdjęciach.



Fashion Playground trzyma mi sie na paznokciach około 4-5 dni i po tym czasie delikatnie zaczynaja ścierać sie końcówki.



Minusem jest potrzeba nałożenia 3 warstw, bez tego lubią pojawiać się nieestetyczne prześwity.



Jak Wam sie podoba taka mięta na pazurach?

13 komentarzy :

Ewelina pisze...

Chyba nawet miałam ten kolor;) ale tworzył u mnie bąbelki

Daisy K pisze...

Cudny kolor. Rzadko takich używam, ale ten chciałabym mieć. :)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

U mnie bąbelków na szczęście nie robi, ale te prześwity nieszczęsne trochę mnie wkurzają :(

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Ja też nie sięgam po nie często, ale fajnie mieć taką miętoweczkę ;) powinny być jeszcze bez problemu dostępne w Super Pharm ;)

Marti pisze...

Piekny jest! Nie mam chyba takiego odcienia w swojej kolekcji :)
Szkoda tylko, że potrzebuje aż 3 warstw :/

kosmetyczkapelnacudow pisze...

No właśnie to dość spory minus, na szczęście dość szybko wysycha sam z siebie wiec da się to wytrzymać od czasu do czasu ;)

Hexxana pisze...

O! super, że zdecydowałaś się na wtyczkę Disqus :) Ona szalenie ułatwia konwersację , która staje się dynamiczna na blogu.


U Ciebie mi się podoba taki kolor, ładnie koresponduje z odcieniem skóry. Sama musiałam bardzo długo szukać idealnego odcienia mięty. W końcu mam :) z Flormaru.

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Nawet nie wiesz ile się z tym Disqusem nameczylam żeby mi zadziałał ;) Jestem strasznie mało ogarnięte technicznie ;)
Natomiast faktycznie jest zdecydowanie łatwiej rozmawiać ;)

Też długo szukałam mięty, którą mogłabym nosić na swoich paznokciach, ale ta mimo dość spintanicznego zakupu okazała sie idealna ;)

Justyna Wiśniewska pisze...

Jest piekny!

Daisy K pisze...

Do Super Pharm mam daleko. Nie obraziłabym się jak bym je zobaczyła w Rossmanie. :)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Szczerze mówiąc to nawet nie wiem czy w Rossmanue jest Essie ;)

Daisy K pisze...

Tak naprawdę nigdy go tam nie widziałam. :)

Hexxana pisze...

Szkoda, że nie napisałaś. Pomogłabym Ci :)


Czasami takie zakupy bywają najbardziej trafione. Sama się o tym przekonałam, bo szukając mięty idealnej z listą zaliczałam wpadki. Dopiero żywiołowy zakup całej serii Beauty Toys odkrył odcień, którego nie wymienię na nic innego :D

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi