poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Estee Lauder Lucidity

Dziś miało być coś zupełnie innego, ale, że jestem przeziębiona i nie mam sile na zrobienie dobrych zdjeć, skorzystam z tych, które cyknełam jakiś czas temu i napisze kilka słów o kultowym już pudrze marki Estee Lauder-Lucidity.

Kosmetyk przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej, a także suchej. Jego działanie pomaga nam uzyskać efekt nieskazitelnej, gładkiej i rozświetlonej skóry  pozbawionej zmarszczek i zmęczenia.

Formuła pudru jest bardzo lekka, pozwala bardzo łatwo operować nim na twarzy i chyba nie ma możliwości, aby zrobić nim sobie krzywdę. Efekt jest naprawdę naturalny, wręcz niewidoczny mimo, że Lucidity cały dzień pięknie utrzymuje sie na twarzy.


Używałam go z różnymi podkładami, kremami bb oraz solo na twarz tylko z kremem - za każdym razem puder dawał mi piękny efekt gładkiej i rozswietlinej cery. Do wieczora nie zmieniał też swojego koloru.

Do opakowania dołączony jest sporej wielkości puszek, jednak ja stosuje go za pomocą pędzla. Pudełeczko zawiera az21 gram produktu, a kolor, który możecie u mnie zobaczyć to



Używacie sypkich pudrów? Czy wolicie wersje kompaktowe?

23 komentarze :

Monika D. pisze...

śliczny i opakowanie i sama marka i na pewno jakość, ja używam tylko sypkich, innymi nie potrafię się malować:)

Justyna Wiśniewska pisze...

Całkiem urocza gąbeczka ;)

Joanna G pisze...

Używam i sypkich (obecnie Clinique) i kompaktów (Dior, Chanel). Tego jeszcze nie miałam, ale kto wie ;)

♥ Aga w krainie czarów ... pisze...

Obecnie używam sypkiego pudru z Guerlain, ale jak się skończy obadam ten z EL, bo mam go na lisście :)

♥ Aga w krainie czarów ... pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Hexxana pisze...

Mam sentyment do tego pudru :) Jest to jeden z niewielu produktów EL, które byłabym skłonna kupić ponownie bo nie przepadam za EL.
Dla mnie puder dobrej klasy to podstawa, musi być sypki oraz prasowany. Utrwalenie/wykończenie makijażu stanowi kropkę nad "i" :)

piękniejestżyć pisze...

Chętnie bym spróbowała. Jakoś ufam produktom EL, rewelacyjnie sprawdza mi się chociażby podkład DW czy DW light.

Geometry of Nature pisze...

Piękniusi, ale za słaby macik, jak na mojego tłuściocha! :/

Ewelina K pisze...

Miałam kiedys puder EL ale inny rodzaj i byłam zadowolona

sugarninjas pisze...

Kuszący:) Ja ostatnio jakoś tylko bb, albo minerały... chyba muszę sobie sprawić normalny puder:)

Martyna Ewa pisze...

Puder wydaje się być świetny :)
Łączę się w bólu, też się przeziębiłam, przez wyjazd pod namioty...

Monika P. pisze...

Obecnie przerzuciłam się właśnie na pudry sypkie i bardzo polubiłam tą formę.

Życzę powrotu do zdrowia :)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

To fakt, jakości niczego nie mozna odmówić ;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Tylko ciężko nią operować na twarzy ;D

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Czyli tak jak i ja bo u mnie tez i sypkie i prasowańce musza być ;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Jesli nie chcesz od niego efektu super matu, to mysle, że może sie fajnie spisać ;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Ja twż bez pudru makijazu sobie nie wyobrażam. Chyba tylko przy Diorkowym BB mam poczucie, że nie muszę go nakładać. Twoja kolekcje pudrowych skarbów wczoraj widziałam <3

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Też używałam kiedyś DW na tak zwane wyjścia i byłam zadowolona ;) Zawsze fajnie trzymał sie na twarzy.

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Jak chcesz na tluściocha coś matujacego to ja polecam Bloot'a z Maczka - ten
Puder dopiero mi pokazał czym jest mat jak go kupiłam ostatnio :D

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Ale tez sypki?;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Ja na co dzień teraz jak siedzę w domu to czesto tylko z tuszem na rzęsach zeby cera odpoczywała, ale i tak kupuje ;D

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Z cała pewnością warto sie z nim zapoznać ;) to w takim razie duzo zdrowia Ci życzę :* u mnie akurat to przez wesele znajomych i zbyt duża ilośc klimatyzacji,

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

A jakiego teraz używasz?

Dziekuje ;)

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi