czwartek, 18 września 2014

Collistar Italian Look Trio Ombretti Chic

Przyznaję, że nie jestem znawcą kosmetyków marki Collistar. Szczególnie kolorówki, nigdy nie wzbudzała we mnie większych emocji. Okazuje się jednak, że wszystko do czasu, a to za sprawą cieni Trio Ombretti z kolekcji Italian Look w odcieniu Chic.

Nie będę sie specjalnie rozpisywać, bo zdjęcia w tym wypadku mówią same za siebie i myśle, że większość wielbicielek brązów, po prostu poczuje się skuszona ;)





Cienie maja rewelacyjną pigmentację, przyznan nawet, że lepszą niż myślałam. Możemy je stosować rownież na mokro ( ja jeszcze tego nie próbowałam).





Rozprowadzają się bez większych problemów, łatwo suną po powiece i co ważne nie osypują sie. Intensywność zachowują przez dobre 8-10 godzin. Nie ma też mowy o rokowania, czy zbieraniu w załamaniu powieki.




No i opakowanie, ja uwielbiam takie zlotka ;D


Podobają Wam się? Znacie kolorówkę Collistar?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi