wtorek, 28 kwietnia 2015

My Life in Photos #1

Nareszcie wszystkie wydarzenia ze mną i chyba wreszcie trochę zwolnię :) Zapraszam Was do obejrzenia kilku urywków z moich ostatnich dni. I obiecuję znów już być tu regularnie :)

To co najpiękniejsze <3



Najlepiej śpi się na mamie :)
Słodkości!
Było też imprezowo :D
Apartament po panieńskim
Na bogato w limuzynie :D
Ślubne pantofelki :)
Relaks przed ślubem
Huuuurrrraaaa!!!! <3
Już zaobrączkowana :)
Cudowne miejsce na wesele od Warszawą!
Kwiaty, kwiaty, kwiaty...
.... I jeszcze trochę kwiatów :)
Też tu jestem w tym zamieszaniu :)
A na koniec trochę słodkości :)



23 komentarze :

Ewelina pisze...

oj słodziutko! Chyba wszystko poszło zgodnie z planem? Mam nadzieję, że będziesz częściej:)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Tak wszystko było idealnie ;) teraz juz moge spokojnie wrócić do standardowego trybu ;)

Snow White pisze...

Super ze jestes! Sliczna mialas suknie, wlasnie mi sie podobaja takie rozkloszowane, ala ksiezniczka najbardziej :)

aGaRaSzKa pisze...

Kochana, te kilka zdjęć niezwykle trafnie przedstawiają Twoją radość, miłość, macierzyństwo i co najważniejsze - szczęście. Brak mi słów, aby wyrazić jak bardzo Ci życzę, aby uśmiech towarzyszył Ci na co dzień i aby to szczęście trwało wiecznie.

Szpinakożerca pisze...

ale się u Ciebie działo :))

Marta Ś. pisze...

uuuu Konkretnie u Ciebie!!! Maleństwo NAPRAWDĘ prześliczne!!!

Vena Styl pisze...

Ode mnie także lecą uściski i gratulacje. Niech to szczęście się mnoży każdego dnia. Zdjęcia wspaniale oddają Twój kawałek szczęścia. A dzidziuś nr 1 przepiękny :)

BeautyAdvisor pisze...

Piękne zdjęcia. Kawał historii

Justyna Wiśniewska pisze...

Tyle szczescia! gratki <3

Luthienn pisze...

Gratulacje!!! :)))

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Sukienka świetna, ale powiem Ci, że tak ciężka że dwóch facetów ja wnosiło po schodach :D nie wiem jak w niej wytrzymałam cała noc, ale to chyba emocje :D I jesli będziesz taka miała to kup od razu bieliznę ktora ochroni Ci biodra od gorsetu. Bez tego bym pewnie nie wytrzymała ;)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziekuje ;* Mam nadzieje, że wszystko sie spełni bo od pewnego czasu codziennie mam wrażenie, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi ;) I mimo, że wydawało mi sie, że slub miedzy nami nic nie zmieni to zmienił na jeszcze lepsze ;)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Oj duzo :D ale same pozytywne rzeczy na szczescie ;) Chyba mam w życiu szczescie ;D

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Dziekuje Martuś;)!Tylko do nikogo nie podobne :D

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Dziekuje:* Dzidzius tak mną zawładnąl, że swiata poza tymi małymi raczkami nie widzę ;)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Dziekuje :)! A to wszystko tylko w tym miesiącu sie stało :D

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Dziekuje :)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Dziekuje;)

Snow White pisze...

Hihi, to moge sobie wyobrazic jaka ciezka musiala byc! Ale pewnie zdecyduje sie na taki model w przyszlosci (raczej odleglej, bo kandydata brak na razie :P). Bede pamietala o odpowiedniej bieliznie :) A powiedz, dalo rade sie tanczyc jakos w niej? Bo ten aspekt takiej rozkloszowanej sukienki martwi ;)

Infinity Blog pisze...

Prawdziwa życiowa rewolucja w tak krótkim czasie! :) Cieszę się niezmiernie Twoim szczęściem i serdecznie Ci gratuluję! :*
Maluszek jest śliczny :) Ty pięknie wyglądasz! Sama radość po prostu :)

Szpinakożerca pisze...

:))) i niech tak już zawsze zostanie :)

kosmetyczkapelnacudow pisze...

Bardzo dziękuję :* Dużo emocji, ale na szczęście tylko tych pozytywnych :)

Nottooseriousblog pisze...

Gratulację! Sporo się działo! Wszystko dopiero przede mną ;) Na razie tylko pierścionek na palcu jest ;)

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi