niedziela, 9 sierpnia 2015

Chanel Jesień 2015

Lato w pełni, a upały nie dają o sobie zapomnieć. Mimo to, gdzieś z tylu głowy pojawia mi się myśl, że już nie dużo nam słonecznej radości zostało, bo wraz z końcem sierpnia wielkimi krokami będzie zbliżała się jesień. Nie ma tego złego - wraz z jesienią nadejdą nowe kolekcje makijażowe. Ja już delikatny reserch zrobilam i pokażę Wam dziś czego możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach. Zainteresowane?:)



Chanel będzie zachwycać. I tak jak widzicie na powyższym zdjęciu cała kolekcja inspirowana jest jesiennymi kolorami natury. Mnie przekonuje już to, że te kolory to moje barwy i naprawdę będę miała w czym wybierać :)

-Chanel Entrelacs Eyeshadow Palette
-Chanel Les Automnales Fall 2015 blush #260
-Chanel Les 4 Ombres # 254 Tisse D’automne
-Chanel Levres Scintillantes  #212 Chene Rouge


Dwa kremowe cienie. Od razu przyznaję, że po zdjęciach chcę mieć obydwa :)



Chanel Illusion D’ombre Velvet:  #116 Rouge Gorge, #106 Fleur De Pierre





Kredki i tusz w sumie porywają mnie w tej kolekcji najmniej. Ale na pewno obadam na żywo!



-Chanel Stylo Yeux Waterproof: #914 Feuilles, #918 Ardent, #919 Erable, #921 Pomme De Pin

-Chanel Le Volume de Chanel #80 Coffee


Nie obyłoby się bez szminek. Mnie najbardziej kusi Rouge Allure w odcieniu Pensive, ale zobaczymy na żywo. Może ciemniejsze kolory też będą mi pasowały.



- Chanel Rouge Allure  #162 Pensive

- Chanel Rouge Allure Velvet #51 La Bouleversante
-Chanel Rouge Coco Shine  #99 Melancolie, #112 Temeraire


Każda kolekcja Chanel kusi nowymi lakierami. Tym razem nie może być inaczej. Mi podobają się wszystkie! Szczególnie odcień ciemnej zieleni. Nie mam takiego koloru i szczerze mówiąc pierwszy raz widzę lakier w takim odcieniu. 



-Chanel Le Vernis: #669 Chataigne, #671 Ecorce Sanguine, #679 Vert Obscur



Mam nadzieję, że Chanel rozpaliło trochę wyobraźnie! A to nie koniec :)

Co byście dla siebie wybrały?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi