poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Clarins Jesień 2015

Wczoraj pokazywałam Wam czego możemy spodziewać się w jesiennych propozycjach Chanel. Dziś za to kusić będzie Clarins.  Kolekcja została stworzona w oparciu o propozycje na dzień i na wieczór. 




Obydwie palety oczarowały mnie totalnie. Są idealne!



-Clarins Preety Day Palette

-Clarins Preety Night Palette


-Clarins Eyebrow Pencil:  #01 Dark Brown, #02 Light Brown, #03 Soft Blond



-Clarins Crayon Kohl:  #01 Carbon black, #10 True violet




-Clarins Ombre Matte Eyeshadow: # 07 Carbon, #08 Heather

-Clarins Be Long Mascara #01 Intensive Black



-Clarins Rouge Eclat: #21 Tawny Pink, #22 Red Paprika


I jak wrażenia? Ja na punkcie tych paletek już oszalałam i mam nadzieję, że uda mi się je sprawdzić na żywo zanim jeszcze zostaną wykupione :)

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi