czwartek, 6 sierpnia 2015

Kiehl's Lip Balm #1 Mango

Moja pielęgnacja powoli zostaje zdominowana przez Kiehl's. Nic na to nie poradzę, że wszystko na co trafiam z prędkością światła podbija moje serce. I dziś znów będę Was kusić. A Wy skuście się koniecznie, bo jestem przekonana, że Wasze usta tak samo jak moje pokochają Lip Balm #1 Mango




Kiehl's Lip Balm#1 to balsam do ust, który pomaga zapobiegać wysuszeniu i podrażnieniu ust. Chroni przed wiatrem, mrozem i słońcem pomagając zachować odpowiedni poziom nawilżenia. W skladzie znajduje się między innymi skwalan, który pomaga utrzymać naturalny poziom nawilżenia warg, wyciąg z aloesu, dzięki któremu usta pozostają gładkie oraz witamina E neutralizująca przesuszenie i podrażnienia.

Skład: Petrolatum, Squalane, Lanolin, TriticumVulgare Germ Oil/Wheat Germ Oil, Pentylene Glycol, Tocopherol, Caprylyl Glycol, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydro- cinnamate, Allantoin, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, Anise Alcohol, Linalool, Aloe Barbadensis Extract/Aloe Barbadensis Leaf Extract,Amyl Cinnamal, Parfum/Fragrance, F.I.L.Code D53507/1





Wiem, że wiecie, że będę się zachwycać. Moje usta pokochały ten balsam. Wygładza, cudownie i na długo nawilża oraz chroni przed warunkami atmosferycznymi. Najbardziej podoba mi się to, że efekt nie utrzymuje się tylko wtedy, gdy mamy go na ustach. Regularne stosowanie poprawia ich kondycję na stałe i sprawia, że wszystkie matowe pomadki przestają straszyć wizją suchych skórek. Nie bez znaczenia jest też zapach. Moja wersja to soczyste, świeże mango, które pobudza apetyt nie tylko na owoce :) Do wyboru jest jeszcze wersja miętowa, żurawinowa i klasyczny bez zapachu. 

Konsystencja balsamu jest jakby silikonowo-żelowa, a na ustach pozostawia delikatny blask. 


Znacie ten balsam?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi