wtorek, 18 sierpnia 2015

LAB Candle Cherrywood Cassis Scented Candle

LAB Candle to amerykańska marka założona w 2006 roku. Specjalizuje się w tworzeniu świec sojowych, a w ofercie posiada ponad 120 różnych zapachów. Poza świecami w asortymencie firmy znajdziemy zapachy do domu oraz naturalne produkty do ciała o kąpieli. Na uwagę zasługuje fakt, że poza standardową ofertą, w butikach istnieje możliwość stworzenia swoich własnych kompozycji zapachowych. Na tą chwilę stacjonarnie sklepy znajdują się jedynie w Ameryce, ale dzięki sklepom TK Maxx my też możemy cieszyć się cudownymi zapachami we własnym domu. 



Ja, na początek swojej przygody z LAB Candle wybrałam świece o zapachu Cherrywood Cassis. To słodki, owocowy i dość intensywny aromat, który kojarzy mi się tylko z dwiema rzeczami. Pierwsze, co przychodzi mi na myśl, to takie pudrowe, kolorowe cukierki w kształcie serduszek, które jadłam gdy byłam mała. Drugie to zapach gumowych kucyków Pony. Nie wiem, czy kojarzycie te zapachy, ale dla mnie to coś co pamiętam ze swojego dzieciństwa, przez co palenie świecy sprawia mi ogromną frajdę. 


Same parametry palenia są na wysokim poziomie. Zapach szybko rozchodzi się po domu i dość długo po zgaszeniu świecy utrzymuje w pomieszczeniach. Według mnie spokojnie wystarczy palić ją jednorazowo przez godzinę. Po tym czasie możemy cieszyć się pięknym, słodkim zapachem. Jedyny minus, który dostrzegam w przypadku mojej świecy to to, że wosk nie wypala się równomiernie. Możecie to zobaczyć na zdjęciach. Pomimo dwóch bawełnianych knotów, po bokach pozostaje spora część nie wypalonego wosku.


Jeśli uda mi się jeszcze trafić na ofertę LAB Candle w TK Maxx to na pewno sięgnę po inną wersję, żeby sprawdzić, czy jest to standardowy problem z tymi świecami czy może jednorazowy przypadek.

A Wy miałyście okazję już trafić na te świece? Gdzie najczęściej zaopatrujecie się w pachnące gadżety do domu?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi