wtorek, 11 sierpnia 2015

My Life in Photo


Odkąd w zeszłym miesiącu zaczęłam aktywnie korzystać z Instagram'a nagle okazało się, że jest wiele chwil wartych uwiecznienia. Dziś zapraszam Was do zobaczenia kilku chwil z ostatniego miesiąca :)



1.W drodze na sesję
2.Pierwsze efekty już są
3.Kinder Party
4.Chora w lato



1. W drodze na grilla
2. Z moim osobistym Maserakiem
3.Girl Time!
4.Shisha


1.Lenie się
2.Zmieniłam miejsce lenistwa
3.Wieczorami też się lenię


1.By Insomnia
2.Jestę Blogerę
3.Nie ma to jak kwiaty
4.BeBeautyEmpire potrafi zaskoczyć


1.Selfie w szatni musi być
2.W drodze na trening
3.Z wózkiem na siłowni


1.Warkocz mnie poniósł
2.Warkocz znów mnie dopadł?
3.Warkocz nie może mnie opuścić

A jak Wam minął lipiec?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi