czwartek, 13 sierpnia 2015

ScentStory 24 Gold

Podobno dobry produkt broni się sam, a reklama nie jest mu potrzebna. Z tym się zgodzę. Ale czy zainteresujemy się zupełnie nową marką, nie czując klimatu kampanii marketingowych? No wiecie, z pierwszego punktu widzenia, perfumy stworzone "dla fanów serialu" mogą wydawać się nieco dziwne. Ale, ale... Gdy pierwszy raz podchodziłam do testów, zupełnie o tym nie wiedziałam. I dobrze, bo znalazłam piękny, niszowy zapach, który prawdopodobnie w innych okolicznościach zupełnie by mnie nie zainteresował.





Marka ScentStory stworzyła kolekcję perfum, która miała zainteresować fanów serialu "24". Gold w tej kolekcji jest symbolem ostatecznego sukcesu i władzy. Złoto, szlachetny kruszec, który jest obiektem pożądania, potrafi wzbudzić silne emocje, a nawet doprowadzić do konfliktu. Fascynuje i uspokaja jednocześnie.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: agar, jaśmin, drzewo gwajakowe
Nuta serca: drzewo sandałowe, cedr, anyż gwiazdkowaty
Nuta bazy: wanilia, żywica bursztynowa, ylang-ylang



Zapragnęłam ich dosłownie od pierwszego testu. 24 Gold, jest bogaty, przesycony drzewnymi nutami, które pięknie wysładza wanilia. Zupełnie nie czuję w nim kwiatów, tylko ciepłe, nuty agaru i drzewa gwajakowego. To one grają tu pierwsze skrzypce i otulają przyjemną, puszystą chmurką. Jest zmysłowo, trochę wyzywająco, a jednocześnie bezpiecznie. Plan został osiągnięty, kontrast i sprzeczności udało zamknąć się w złotej sztabce pachnącego złota.



Na pewno jest niszowy, inny niż ogólnie dostępne zapachy. Balansuje na granicy między orientem o gourmandem. Ale nie martwcie się, to nie jest zapachowe dziwadełko, które mogłoby wywołać konsternację. Zwróci na siebie uwagę, to pewne, jednak ja spotkałam się tylko z pozytywnymi komentarzami. 24 Gold możecie pożyczać swoim mężczyznom, te perfumy to unisex i obłędnie rozwijają się na męskiej skórze. Trwałość i projekcja cudowne. Trwają na skórze cały dzień.

Lubicie drzewne nuty w perfumach? Może macie swoich ulubieńców w tej kategorii?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi