czwartek, 27 sierpnia 2015

Thierry Mugler Angel Eau Sucree 2015

Muglerowe Aniołki kocham. I mimo, że mają pewnie więcej przeciwników niż zwolenników, to ja odkąd tylko poznałam klasyka przepadłam i po prostu muszę go mieć. Nie zdziwi Was więc pewnie, że każda limitowana edycja Gwiazki sprawia, że serducho mi szybciej bije i zwyczajnie muszę powąchać. A potem często kupić :)




Angel Eau Sucree 2015 to limitowana letnia edycja Anioła. Ma przywodzić na myśl dzieciństwo, a właściwie jego słodko-owocowe smaki. Nuty słodkiej, białej bezy oblane są pysznym owocowym syropem. I jak to w Angelu, paczula nadaje charakterku i wyrazistości.

Nuty zapachowe:
nuty głowy: czerwone jagody, sorbet

nuty serca: beza, karmel
nuty bazy: paczula, wanilia




Jest pysznie! Owocowo i słodko. Sucree jest wręcz lukrowate w swojej słodyczy. Jednocześnie, nie można go posądzić o bycie płaskim czy "nastolatkowym". To bardzo kobiecy zapach, lekko figlarny i pełen wdzięku. Ma w sobie optymizm, młodzieńczą naiwność  i całą masę pozytywnej energii. Flakonik tego Aniołka też podbił moje serce. Kunsztownie zdobiony, jakby cały w cukrze. Całość naprawdę warta grzechu!



Angel eau Sucree 2015 ma około 6-7 godzinną trwałość i bardzo dobrą projekcję. Raczej nie ciągnie się ogonem za właścicielką, ale po zbliżeniu się czuć go wyraźnie. 



A Wy znacie tego Aniołka? Ja już czekam na kolejne Anielskie limitowanki!

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi