poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Too Faced La Creme Lip Cream Coral Fire

Zapowiedzi zapowiedziami, ale recenzje muszą być. Dziś w szminkowym, soczystym klimacie. Przygodę z Too Faced zaczęłam od paletki cieni. Tak je polubiłam, że poszłam dalej i sięgnęłam po pomadkę. A ona rozkochała mnie w sobie okrutnie.






Złote opakowanie kryje w sobie pielęgnacyjną pomadkę do ust. Poza intensywnym kolorem otrzymujemy wysoki poziom nawilżenia wraz z ochroną przed szkodliwym wpływem środowiska. W składzie La Creme Lip Cream znajdziemy wyciąg z lotosu oraz sproszkowane peptydy, które sprawiają, że usta stają się wyjątkowo miękkie i elastyczne. Dodatkowo pomadka powiększa usta. 



Ja i moje usta jesteśmy bardzo na tak! Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Pomadka poza rewelacyjnym kolorem pielęgnuje wargi jak najlepszy balsam. Usta dzięki niej stają się satynowe, miękkie, a ich poziom nawilżenia błyskawicznie wzrasta. Stają się też pełniejsze. Kolor utrzymuje się około 4 godzin, co na tak pielęgnacyjny produkt uważam za naprawdę dobry efekt. I ten koralowy odcień, jest tak soczysty, że nawet najzwyklejszy makijaż zyskuje dzięki niej wyrazistości i od razu buźka wygląda świeżo.





A Wam jak się podoba?:) Miałyście już do czynienia z Too Faced?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi