poniedziałek, 7 września 2015

Vita Liberata Untinded Self Tan Gel

Nie opalam się na słońcu. Nie robię tego od wielu lat. Nawet podczas wakacyjnych wyjazdów staram się chronić przed naturalną opalenizną. Mimo to, zdrowy, opalony koloryt skóry uwielbiam. Samoopalaczy w życiu przetestowałam wiele, ale to Vita Liberata już od ponad roku jest ze mną na stałe. 




Untinded Self Ran to żelowy, organiczny samoopalacz do ciała. Pozwala na uzyskanie opalenizny, którą osiągnęłybyśmy przy 5-7 dniowym pobycie na słońcu. I robi to w zaledwie 4-6 godzin. Poniżej możecie zobaczyć skład:



Uwielbiam go. Odkąd trafił do mnie po raz pierwszy, został stałym bywalcem mojej łazienki. Pozwala na uzyskanie naprawdę naturalnej, złocistej opalenizny bez efektu pomarańczki i smug. Żelowa formuła sprawia, że rozprowadza się dziecinnie łatwo i szybko wchłania. Nigdy, nie zrobiłam sobie nim krzywdy, nawet gdy spieszyłam się podczas stosowania. Dodatkowo zapach typowy dla samoopalacze, jest w tym wypadku w miarę delikatny, nie zabija wszystkich wokół. Jednorazowa aplikacja pozwala mi cieszyć się brązowym kolorytem skóry około tygodnia. 




Znacie samoopalacze Vita Liberata? A może nie używacie takich kosmetyków? 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi