czwartek, 15 października 2015

Christian Breton Eye Priority Precious Gold Mask

Pielęgnacja okolic oczu zawsze była dla mnie bardzo ważna. Ale tak naprawdę, kosmetyki przeznaczone do tych okolic doceniłam odkąd zostałam mamą. Nigdy wcześniej w życiu, moja mimika nie musiała być aż tak rozbudowana. A co za tym idzie, narażona na powstawanie zmarszczek mimicznych i linii. A niestety, dorobić się można ich bardzo łatwo. 




Christian Breton Eye Priority Precious Gold Mask to maseczka pod oczy, przeznaczona do stosowania 1-2 razy w tygodniu. Producent zaleca stosowanie jej grubszą warstwą na 10-15 minut i usuniecie wacikiem. W składzie maski znajdziemy między innymi wyciąg z kawioru oraz koloidalne złoto. A na opakowaniu obietnicę rozjaśnionego i odmłodzonego spojrzenia. 




Stosuję ją trochę inaczej niż zaleca producent. Ja nakładam grubszą warstwę raz w tygodniu i idę spać. Nic nie ścieram, pozwalam całości wchłonąć się w skórę podczas snu. Taki zabieg pozwala mi rano cieszyć się promiennym i rozjaśnionym spojrzeniem. Dodatkowym plusem jest bardzo przyzwoite nawilżenie i mam wrażenie, że też lekkie ujędrnienie okolic oczu. Odkąd zostałam mamą o mimice klowna skóra w tych miejscach wciąż jest w dobrej kondycji i nie różni się niczym od tej przed ciąży. Jak dla mnie to w zupełności wystarczy do tego by do niej wracać.

Miałyście do czynienia z ta marką? A może macie swoje ulubione maski pod oczy, które możecie mi polecić?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi