piątek, 23 października 2015

Collistar Anti-Age Hand Treatment

Nasze łapcie, są naszą wizytówką. A teraz potrzebują coraz więcej troski. sezon grzewczy rozpoczął się na dobre, na zewnątrz pogoda też im specjalnie nie sprzyja. Nie ma wyjścia, fokus na dłonie na 120% czas start.



Anti-Age Hand Treatment to krem, który chroni nasze dłonie przed efektami starzenia. Kreatyna zawarta w składzie dodatkowo wzmacnia paznokcie. Pomimo, bogatej, odżywczej konsystencji krem wchłania się błyskawicznie. Pełny skład:



Zdecydowanie jeden z moich ulubionych! Odkąd kupiłam go kilka miesięcy temu po raz pierwszy, stał się stałym elementem mojego kosmetycznego kuferka. Naprawdę dobrze nawilża i delikatnie rozjaśnia skórę dłoni. Sprawia, że wyglądają na bardzo zadbane. Nie jestem tylko w stanie ocenić działania na płytkę paznokcia, bo moja z natury jest dość twarda. Dla mnie dodatkowym atutem tego kremu jest jego piękny, bardzo elegancki zapach. Z pewnością, nie każdemu przypadnie do gustu, ale ja uważam, że jest cudowny. Plusem jest też błyskawiczne wchłanianie. Na dłoniach pozostaje tylko delikatna, aksamitna warstewka, która nie jest tłusta i nie przeszkadza w codziennych czynnościach.



Znacie ten krem? Ja muszę Wam powiedzieć, że im więcej Collistara w mojej pielęgnacji, tym bardziej przekonuje się, że to naprawdę rewelacyjne kosmetyki.

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi