piątek, 13 listopada 2015

Comptoir Sud Pacifique Amour de Cacao

Co może narodzić się z miłości do pięknych zapachów i podróży? Co może powstać, gdy pasja odkrywania łączy się z pasją tworzenia? Ja Wam powiem - powstaje marka Comptoir Sud Pacifique. Stworzona z miłości, pasji, chęci wolności i potrzeby ciągłego tworzenia. Właściciele marki, podczas zwiedzania najodleglejszych zakątków świata, poznają coraz to nowe składniki. Swoje wspomnienia przenoszą na Paryskią ulicę 34 Place du Marche Saint Honoré i dają nam możliwość podróżowania razem z nimi.


Amour de Cacao to jeden z przywiezionych z podróży zapach prawdziwego, suchego i pysznego kakao. Doprawiony wanilią, wzbogacony karambolą, ożywiony pyszną skórką pomarańczy zabiera nas w smakowitą i egzotyczną podróż. Z dala od zgiełku miasta i ciągłego pośpiechu. 

Nuty zapachowe:
Nuty głowy : Skórka Pomarańczy
Nuty serca : Ziarna Kakao, Karambola
Nuty głębi : Strączki Wanilii


Jeśli tak jak ja, będąc dzieckiem wsadzałyście nosy w opakowanie kakao, którego mama używała do świątecznych wypieków, to dobrze wiecie jak pachnie Miłośc do Kakao. Słodki, suchy i lekko przyprawowy aromat otula. Pomarańczowa skórka jest wyczuwalna bardzo delikatnie, jedynie akcentuje pyszny charakter perfum. To tak dosłowny, jadalny zapach, że jestem przekonana, że każdy łasuch pokocha go miłością ogromną. Nie da się przejść obojętnie. Uwierzcie mi, wszyscy w Waszym otoczeniu będą szukali słodyczy. Warto uważać na własne bezpieczeństwo :)



Kilka lat temu szeroka oferta Comptoir Sud Pacifique była dostępna w Douglas'ach. Niestety, jakiś czas temu marka została wycofana. Ja zapolowałam na swoje ulubione zapachy podczas wakacji. Jeśli będziecie przy okazji w zagranicznych perfumeriach poszukajcie, może znajdziecie tam te srebrne flaszeczki. Jestem pewna, że znajdziecie coś dla siebie wśród ich wspomnień z podróży.

A może już znacie tą firmę? Co myślicie o tym, by pachnieć jak kakao? Lubicie takie jadalne perfumy? A może nie wyszłybyście tak do ludzi?:)


Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi