sobota, 14 listopada 2015

Realash Arrow By Realash

Realash Cosmetics  to marka dostępna w 35 krajach na całym świecie. Za cel założyła sobie tworzenie najwyższej jakości kosmetyków, ale tylko takich, które będą bezpieczne i łagodne dla skóry. Wszystkie oferowane przez markę produkty nie powodują efektów ubocznych, podrażnień ani alergii.




Swoją przygodę z Realash postanowiłam rozpocząć od kredki do oczu. Arrow Eye Pencil to miękka, czarna kredka do oczu, która dzięki swojej trwałości ma zapewnić perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Jej skład został wzbogacony naturalnymi składnikami, które pielęgnuję skórę przez cały dzień. A dołączony aplikator, pozwala uzyskać makijaż dokładnie taki, jaki sobie zaplanowałyśmy. 




Umówmy się, kredka do oczu to ostatni kosmetyk, od którego oczekuję pielęgnacji. Wymagam natomiast, że będzie łatwa w aplikacji, trwała, kolor będzie intensywny, a do tego ma być łagodna i nie podrażniać oczu. Arrow realizuje każdy z tych punktów. Malowanie się nią jest dziecinnie proste, idealnie czarny kolor osiągamy za jednym pociągnięciem. Dodatkowo dzięki temu, że kredka jest miękka nie ma konieczności naciągania skóry. Ale największe zachwyty skupią się dziś na trwałości. Ona naprawdę trwa w idealnym stanie cały dzień. I możecie mi wierzyć, że nawet łzy jej nie straszne. Przetestowałam ją w każdych możliwych warunkach, ale pokochałam wczoraj. Byłam w kinie, gdzie oczywiście sobie popłakałam. A jako, że moje wzruszenia na filmach nie ograniczają się do dwóch symbolicznych łez, to zazwyczaj czekam z opuszczeniem sali, aż ludzie już wyjdą. Wiecie, żeby wstydu nie było:) Wczoraj nie musiałam. Ona po prostu była cały czas nienaruszona. Brawo Realash!




Dostrzegam tu tylko jeden, jedyny minus. Obecnie kredka dostępna jest tylko w kolorze czarnym. Mam nadzieję, że z czasem marka rozszerzy ofertę i będzie w czym wybierać. 

W ofercie znajdziemy odżywkę do rzęs, odżywkę do brwi, kredkę do oczu, liner do oczu w kredce i tusz do rzęs. Stacjonarnie produkty można kupić między innymi w sklepach Douglas. Dostępne są też na stronie producenta.

A Wy znacie Realash Cosmetics? 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi