wtorek, 22 grudnia 2015

Bahoma Vanilla Black Candle & Room Spray

Święta to czas, w którym w domu musi pachnieć. Ja kocham wanilię, więc wybór nie mógł być inny. Chociaż, wanilia, którą będzie mi teraz towarzyszyła nie jest puszysta i łagodna. Moje święta będą z pazurem, a wszystko za sprawą pięknego setu marki Bahoma, który sobie sprawiłam.




Vanilla Black to połączenie tytułowej wanilii z ambrą, bobem tonka i labdanum. To właśnie ta ostatnia nuta zapachowa sprawia, że wanilia w tym wydaniu ma pazur, jest wyrazista i wytrawna. Mam nawet wrażenie, że czuję tu delikatną nutę tytoniu. Ale takiego wiecie, dobrej jakości. Nie tego z popielniczki po zgaszonym papierosie. Pamiętacie, jak kiedyś pisałam Wam o room sprayu Voluspa? To ten sam, niesamowity klimat.



Perfumy do pomieszczeń, sprawiły, że zdecydowanie sięgnę po inne wersje zapachowe tej marki. Uwierzcie mi na słowo, pachnie niesamowicie, ciepło, ale co najważniejsze - zapach utrzymuje się długie godziny. Gdy używam ich wieczorem, rano ciągle czuję, że mieszkanie pachnie. Oczywiście, nie z taką samą mocą jak bezpośrednio po użyciu, ale czuć ten zapach wyraźnie. Na pewno warto w ich przypadku dozować sobie przyjemność z dystansem. Wystarczy trzy - cztery pryśnięcia. Więcej może dać odwrotny efekt.






Świeca z tego zestawu jest na pewno delikatniejsza, aczkolwiek nie słaba. Świece z reguły mają to do siebie, że po prostu pachną delikatniej :) Zapach, który się z niej wydobywa jest subtelniejszy, pięknie wypełnia pomieszczenie i mniej więcej po godzinie palenia, można cieszyć się słodkim, ciepłym aromatem w pomieszczeniu średniej wielkości. Po zgaszeniu, zapach utrzymuje się jeszcze dwie - trzy godziny.






Zestaw, udało mi się kupić w TK Maxx. Często sięgam po ich produkty, ponieważ według mnie świetnie się sprawdzają. Chociaż wiem, że opinie są różne. Myślę jednak, że sporo zależy od zapachów, które wybieramy. Ja, jak dotąd zawsze trafiam na intensywne i wyraziste. Zresztą, rok temu święta uprzyjemniałam sobie między innymi świecą tej samej marki, więc coś w tym wszystkim jest. A ile można się zachwycać Yankee Candle?:)

A jak u Was będzie pachniało w ciągu najbliższych dni?:)

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi