czwartek, 14 stycznia 2016

L'Artisan Jour de Fete

"Celebruj każdą chwilę!" To proponuje nam marka L'Artisan Perfumeur ze swoim zapachem Jour de Fete. A gdy to celebrowanie opiera się na migdałach i wanilii to co jak co, ale ja nie odmawiam. 





Kiedyś, już o marce L'Artisan Wam pisałam. Kocham ich zapachy, naprawdę jest cała masa takich, których mogę używać, wiele które doceniam i tylko jeden, którego szczerze nie znoszę. Przynajmniej z tych, które do tej pory udało mi się poznać. To całkiem niezły bilans, prawda?:) Jour de Fete to radosny, lekko pudrowy zapach, w którym główne skrzypce gra wanilia doprawiona migdałami. Całość dopełniają nuty kwiatowe, przede wszystkim irys. A zaskoczeniem może być akord zielonych ziaren pszenicy, który również został tu ukryty.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: nuty kwiatowe
Nuta serca: irys, słodkie migdały, akord zielonych ziaren pszenicy
Nuta bazy: wanilia Bourbon, cedr, dojrzała pszenica




Są zapachy, które muszę mieć mimo, że nie używam ich często. Jour de Fete, należy to tych perfum, po które najchętniej sięgam gdy nie zamierzam wychodzić z domu i mam dzień tylko dla siebie. Kocyk, kanapa, gorąca czekolada albo aromatyczna herbata, książka, dobry film, czy blogowanie - nie ważne, ale to właśnie w takich momentach najprzyjemniej pachnie mi się tym słodkim migdałowym otulaczem. Wydaje mi się być lekko intymny, może nie do końca nadaje się "do ludzi". Ale za to rewelacyjnie sprawdza się, gdy czas płynie wolniej, jestem tylko ja, L'Artisan i nie muszę nic. A takie chwile zawsze warto celebrować!



Macie perfumy, których używacie tylko w domu? A może wydaje Wam się lekko bez sensu używanie zapachów, gdy nikt poza Wam ich nie czuje?:) Dla trzech z Was mam propozycję. Jeśli chcecie poznać Jour de Fete, napiszcie mi o tym w komentarzu. Może i Wy się zakochacie :) W weekend,pod tym postem napiszę Wam do kogo polecą próbki tym razem.

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi