sobota, 23 stycznia 2016

Pupa Volume Lipstick 300

Szminka, która poza kolorem daje efekt wygładzenia i wypełnienia ust to propozycja marki Pupa. Zawarto w niej wyciągi roślinne, oligopeptydy, oraz kwas hialuronowy. Wargi stają się pełniejsze, bardziej wydatne i mięciutkie. 



Skusiłam się na tą szminkę przy okazji zakupów w Rossmanie. Akurat była na nie bardzo fajna promocja. Przez chwilę przeszła mi przez głowę myśl, by kupić wszystkie naraz (jak dobrze pamiętam dostępnych było 5 kolorów), ale że właściwie oferty Pupy do tej pory nie znałam, to ostatecznie wzięłam jedną. A teraz żałuję, bo pomadka jest rewelacyjnej jakości, fajnie się ją nosi i ma całkiem przyzwoitą trwałość. U mnie na ustach utrzymuje się około 3 godzin, co przy tym kolorze jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. Minus dostrzegam tylko jeden. Znacie ten charakterystyczny smak szminki? Ja go nie lubię, ale jak już się pojawia to mogę machnąć przeżyć. Chociaż nie ukrywam, że wolałabym go nie czuć. Czy powiększa usta? Na pewno stają się bardziej wydatne, ale nie oszukujmy się, kwas hialuronowy to to nie jest. Chociaż w duecie z konturówką naprawdę daje radę. Na zdjęciach możecie zobaczyć szminkę solo.






Ja jestem zadowolona, a gdy jeszcze na nie trafię to wzbogacę się o kolejne kolory. A Wam jak się podoba? Znacie markę Pupa? Co polecacie? 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi