piątek, 12 lutego 2016

Pachnące Rozdanie!

Luty jest dla mnie miesiącem szczególnym. To czas, w którym dużo się dzieje, w między czasie wypadają moje urodziny. Ale to co najważniejsze, to fakt, że w lutym zostałam mamą. Aby uczcić to wszystko, mam dla Was małą niespodziankę, perfumy John Galliano Parlez-Moi d'Amour eau Fraiche. 


Jestem pewna, że zapach, który dla Was wybrałam idealnie sprawdzi się podczas nadchodzącej coraz większymi krokami wiosny. Jest piękny, radosny i przede wszystkim inny od typowych lekkich perfum. 


Co trzeba zrobić obowiązkowo?
1.Zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem
2.Być publicznym obserwatorem bloga 

Co można zrobić dodatkowo?
1.Dodać bloga do blogrolla
2.Udostępnić informację o rozdaniu w dowolny sposób (FB, Instagram, baner na blogu lub post)

Wzór zgłoszenia:
1.Biorę udział
2.Obserwuję bloga jako:
3.Blogroll: tak/nie
4.Udostępnienie: tak/nie plus link

Zabawa trwa od dziś do 29/02. Wyniki podam w przeciągu tygodnia od zakończenia. 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi