poniedziałek, 1 lutego 2016

Pat&Rub Puder do Kąpieli z Czerwoną Glinką

Dla mnie relaks w trakcie kąpieli jest tak ważny, jak codziennie nałożenie kremu do twarzy czy uczesanie włosów. Zwracam ogromną uwagę na to, z czym się kąpie i naprawdę nie żałuję swojej skórze różnego rodzaju płynów, soli, mleczek i wszystkiego, co nie tylko pomoże mi się odprężyć, ale też zadba o moją skórę. 



Puder do kąpieli z czerwoną glinką od Pat&Rub pojawia się już u mnie po raz kolejny. Znajdziemy w nim przede wszystkim francuską czerwoną glinkę Montmorillonite, która polecana jest do pielegnacji wrażliwej i naczynkowej skóry. Dodatkowo kojące masło shea, olej ze słodkich migdałów zmiekcza i odżywia, olejek rozmarynowy odświeża i koi zmysły. Całą kąpiel uprzyjemniania jest przez suszone płatki róż. 


Polubiłam wpływ tego pudru na skórę mojego ciała tak bardzo, że sięgam po niego właściwie już regularnie. Obłędny, ziołowy zapach, który kojarzy się z zapachami, które można spotkać w SPA naprawdę pozwala się zrelaksować. Po kąpieli skóra jest odżywiona, nawilżona, czuć lekką, olejkową warstwę. Zupełnie nie mam potrzeby błyskawicznego sięgania po balsam, nawet jeśli poleżymy w gorącej wodzie godzinę. Co ważne, puder wystarcza na więcej kąpieli niż 3 zalecane przez Pat&Rub. W moim przypadku jest to raczej 5-6 zastosowań.  Dostrzegam tu jeden ewentualny minus. Te płatki róż, których jest w pudrze cała masa zamieniają się w wodzie w pływające z nami farfocle. I ma to swój urok. Można naprawdę poczuć się jak w trakcie relaksującego zabiegu na ciało w gabinecie. Problem pojawia się wtedy, gdy już ta kąpiel się kończy i ze SPA przenosimy się do brutalnej rzeczywistości z płynem do mycia łazienek w roli głównej :) 


Mimo to, ja i tak będę jeszcze wracać do tego pudru. A Wy miałyście już przyjemność kąpieli z nim? Czym uprzyjemniacie sobie chwile w wannie?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi