poniedziałek, 16 stycznia 2017

Avon Anew Clinical Advanced Resurfacing Peel

Avon? No szczerze mówiąc nie będę ukrywać, że nigdy specjalną fanką tej marki nie byłam. Ostatnio jednak wróciła do katalogów rzecz, której używałam wiele lat temu z ogromnym zamiłowaniem. Jak zobaczyłam, że seria Anew odzyskała mojego ulubieńca, tak od razu zamówiłam. Czy jest taki sam jak kilka lat temu? Nie do końca. Nazwa jest lekko zmodyfikowana, skład też się zmienił. A jak jest z tym działaniem?




Peelingi uwielbiam, a im bardziej delikatne i skuteczne są, tym chętniej po nie sięgam. Anew Clinical Advanced Resurfacing Peel zawiera 10% kwas glikolowy, który odpowiada za odnowę komórkową oraz kwas hialuronowy, który dogłębnie nawilża skórę. Zgodnie z zaleceniami producenta powinien być stosowany 2-3 razy w tygodniu po oczyszczeniu skóry. Później można spokojnie nałożyć krem, który stosujemy na co dzień. Peeling ma postać płatków kosmetycznych, które są nasączone płynem. 





A teraz najważniejsze, czyli czy działa? Na przestrzeni lat, moja skóra z pewnością się zmieniła, ma inne wymagania. Nie ma co ukrywać, nastolatką już nie jestem. Niebezpieczna 30stka coraz bliżej :) Kwas glikolowy uwielbiam. Wielokrotnie stosowałam wyższe stężenia sięgając po różnego rodzaju kuracje. W codziennym, regularnym stosowaniu 10% zdecydowanie jednak jest dla mnie wystarczające. Peeling rozświetla, odświeża i nadaje ładnego kolorytu. Nie mam problemu z suchymi skórkami czy zapchanymi porami. A co najważniejsze, skóra twarzy jest gładka, promienna i gładka. W cofanie już powstałych zmian za pomocą kosmetyków nie wierzę, ale w zapobieganie jak najbardziej i muszę przyznać, że Avon w tym wypadku stanął w mojej ocenie na wysokości zadania. 



Peeling ma dla mnie jeden minus. Płatki od góry wysychają. Trzeba brać ten, który jest najniżej, wtedy jest na nim najwięcej płynu. Ja je sobie przy każdym użyciu układam do góry nogami. Można by jednak pomyśleć nad jakimś hermetycznym zamknięciem każdego z nich, wtedy byłoby wygodniej.

Znacie te płatki? Macie swoich ulubieńców w ofercie Avonu? 

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi