czwartek, 12 stycznia 2017

Sesderma Hidraderm Hyal Liposomal Serum

Jak już część z Was widziała na Instagramie, dziś postanowiłam wrócić na dobre. Nie wiem jak będzie, chwilowo mam ogromne zaległości i czuję, że one się pewnie jeszcze pogłębią biorąc pod uwagę najnowsze rewelacje z mojego życia. Ale wiem, że bardzo tego potrzebuje, nie chcę myśleć o tym, co będzie dalej.



Serum Hidraderm Hyal Liposomal marki Sesderma przeznaczone jest dla skóry odwodnionej oraz suchej. W swoim składzie zawiera między innymi niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, który intensywnie nawilża skórę oraz wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, który wypełnia drobne zmarszczki.  Jego działanie dodatkowo wzmacnia zawarta w składzie witamina E, olej ze słodkich migdałów oraz retinol



Jestem pewna, że zgodzicie się ze mną, że znalezienie dobrego produktu nawilżającego jest wyjątkowo trudne. Każda z nas przerobiła tego bardzo dużo. Często jednak nawilżenie idzie w parze z przetłuszczoną skórą lub co gorsze zapchanymi porami. I tutaj pojawia się Hidraderm. W mojej ocenie jest to kosmetyk bardzo podstawowy, a jednocześnie naprawdę zaawansowany. Serum spełnia swoje zadanie idealnie. Jest lekkie, ma przyjemna konsystencję, wchłania się błyskawicznie i bardzo przyjemnie pachnie. Dobrze przygotowuje skórę pod dalszą pielęgnację.  Efekt nawilżenia jest bardzo trwały, co więcej, nawet gdy na jakiś czas od niego odchodzę na rzecz innego kosmetyku, wciąż obserwuje jego pozytywne skutki. Działa długofalowo i bardzo skutecznie. Należy jednak pamiętać, że jest to wciąż kosmetyk, który ma po prostu nawilżać. Nie dostaniemy w pakiecie intensywnego rozświetlenia czy wygładzenia głębokich zmarszczek. Z drugiej strony, dobrze nawilżona skóra, zawsze jest piękniejsza i wygląda na zdrowszą. 



Ja osobiście uważam, że warto się nim zainteresować. Gdybyście rozważały zakup, to zerknijcie na stronę sklepu Estetyka.pl ja sama tu kupowałam razem z innymi kosmetykami tej marki. Często pojawiają się promocyjne zestawy, gdzie w cenie jednego kosmetyku kupicie dwa. 

Znacie markę Sesderma? Jakie jest Wasze ulubione serum nawilżające?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi