poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Evree Magic Rose Różany Tonik do Twarzy

Dziś post z cyklu tanio i dobrze czyli Tonik Różany od Evree. Coś, czym ja się naprawdę zachwyciłam.




Tonik to taka rzecz trochę zbędna. Niby wiadomo, że trzeba stosować, ale czy każdy stosuje to już zupełnie inny temat. U mnie akurat zawsze musi być przynajmniej jeden, a obecnie jestem dosłownie zakochana w Różanym Toniku z serii Magic Rose od Evree. 




Krótki skład, a w nim między innymi woda z róży damasceńskiej i kwas hialuronowy. Sposób aplikacji pozwala na zostawienie wszystkiego wyłącznie na skórze. Pomysł, na nie stosowanie wacika bardzo mi przypadł do gustu. Szybkie użycie atomizera, a cera dosłownie chłonie substancje zawarte w toniku. Bardzo dobrze sprawdza się też w formie mgiełki, często stosuję go na makijaż gdy zaczynam czuć dyskomfort. Nawilżenie szybko wraca do normy, a podkład i inne kosmetyki pozostają nie naruszone. Wydaje mi się, że będzie to jeden z moich letnich niezbędników na upały.

Za cenę tego toniku naprawdę warto przetestować. Możecie go kupić w różnych sklepach internetowych, ale warto sprawdzić ceny na Ceneo 

Używałyście tej serii? Czy jest w niej coś jeszcze wartego zainteresowania?

Brak komentarzy :

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi