poniedziałek, 29 maja 2017

5 Powodów, dla Których Warto Jeździć Na Targi Kosmetyczne

Zarówno ten, jak i poprzedni weekend spędziłam na targach kosmetycznych. Zainspirowało mnie to, do podzielenia się z Tobą tym, dlaczego lubię takie imprezy i zachęcenia, abyś też postanowiła spędzić w ten sposób czas. 



1. Nowości, nowinki... Czyli wszystko o czym jeszcze nie miałam pojęcia. Uwielbiam ten moment, w którym podchodzę do jakiegoś stoiska i nagle okazuje się, że powstała jakaś nowa technologia, a jeszcze fajniej, gdy wśród znanych marek trafia się taka, która dopiero co powstała.



2.Wiedza... Targi i inne tego typu eventy zawsze są połączone z różnymi wykładami. W trakcie, można też porozmawiać z ludźmi z branży, którzy nie tylko chętnie prezentują swoje produkty, ale często życzliwie doradzają i uświadamiają. Oczywiście, czasem jakaś firma zalicza wpadkę, jednak zdecydowanie częściej jest to naprawdę fajna interakcja.



3.Kontakty... Nie oszukujmy się, takie miejsca zawsze otwierają pewnego rodzaju możliwości, które albo zostaną dobrze wykorzystane, albo pozostaną zamknięte. Z punktu czysto "biznesowego" korzystają na tym marki, blogerzy, dziennikarze i inni. Każdy w zależności od umiejętności i tego co chce osiągnąć. 

4.Znajomości... to dla mnie coś zupełnie innego od tego o czym pisałam punkt wyżej. One zostają bliżej serducha. To wszystkie relacje wykraczające pomiędzy komentarze na blogu i serduszka na Insta. To relacje, które możesz nawiązać z innymi blogerami. To coś, co często zamienia się w przyjaźń i rozmowy do późnych godzin nocnych przy butelce wina. 



5.Rozrywka... Bo która z nas nie lubi tych chwil, gdy może sobie bezkarnie dotykać, maziać, smarować i testować? Tu ploteczki, tam jakiś krem... Sytuacja iście idealna jeśli chodzi o spędzenie czasu typowo po babsku :) 

Lubisz takie imprezy? Co Tobie się w nich podoba? A może raczej unikasz targów?

1 komentarz :

Kate's Beautyland pisze...

Jeśli byłaś na targach Beauty Days to też tam byłam :) Bardzo mi się podobało bo nie było aż tak dużo ludzi jak na targach Beauty Forum :) Portfel ucierpiał Ale było warto :D

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi