poniedziałek, 5 maja 2014

Mac Lipstick Impassioned

To, że lubię mocno podkreślone usta już wiecie :) Pokażę Wam dziś moje kolejne dziecko Mac'a w odcieniu Impassioned.




Standardowo, w czarnym kartoniku, skrywa się czarne opakowanie szminki, a w nim cudowny kolor, który skradł moje serce odkąd tylko pierwszy raz go zobaczyłam. Impassioned to rewelacyjna różo-czerwień. Czasem wydaje mi się, że jest w niej więcej czerwieni, a czasem różu. Na ustach jest żywa i delikatnie lśniąca.




Impassioned jest rewelacyjnie trwała. Dodatkowo bardzo równo schodzi i nie migruje poza kontur warg, więc nie ma na całe szczęście mowy o potrzebie ciągłego zerkania w lusterko.




















Jak Wam się podoba?

17 komentarzy :

Michalina Mielnicka pisze...

Kolor - ideał!
Choć zupełnie inaczej wygląda na zdjęciu na ustach jak i oddzielnie - może to gra światła. Piękny odcień!
Zapraszam na recenzję mojego wielkiego hitu kosmetycznego - myślę, że może Cię zainteresować :)
Buziaki, Michalina.
www.soinspiring.pl

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Właśnie dopiero oglądając zdjęcia dotarło do mnie, że ona na moich ustach wygląda trochę inaczej niż w opakowaniu bez względu na światło w jakim ją oglądam :) Pewnie to w dużej mierze kwestia wyjściowego koloru ust.

Bardzo chętnie przeczytam :)

Lil Oddiette pisze...

Widzę u Ciebie kolory pomadek, które mam i lubię :-)
Impassioned jest świetna, u mnie na ustach wygląda podobnie jak u Ciebie :-)

Marti pisze...

Ulala jaka piękna! Wygląda mega soczyście *.*

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Bardzo się cieszę, już miałam małą obsesję, że dodałam fotki z przekłamanymi kolorami :)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Jest cudownie soczysta i totalnie wiosenna :) Gdyby nie fakt, że nie mogę z takimi ustami do pracy chodzić, to bym się z nią nie rozstawała :D

piękniejestżyć pisze...

Uwielbiam intensywne usta! I ten kolor również mi się podoba. Do mnie zmierza właśnie Flat Out Fabulous, ale w takim odcieniu jak Impassioned jeszcze nic nie mam... ;) hmm hmm hmm :))

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

No to moja Droga, nie rozumiem na co czekasz ;D ten Twój kolor też jest rewelacyjny! Właśnie na szybko go zgooglowalam i powiem szczerze, nie pogardzilabym ;D Z niecierpliwością czekam, aż sie u Ciebie wpis pojawi ;)

Unknown pisze...

Kolor obłędny !!! uwielbiam takie odcienie ! :****

Beauty Candies pisze...

Ale piękny kolor, uwielbiam takie! :)

Sonia pisze...

Sliczny kolor, bardzo soczysty :) co raz bardziej zaluje, ze nie mam dostepu stacjonarnie do maca..

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Cieszę sie, że sie podoba ;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Myśle, że ślicznie byś w niej wygladała ;*

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Co by nie mowić, warty grzechu ;)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Potraktuj to jako ogromna oszczędność ;) ja niestety mam tam ten problem, ze mogłabym kupić wszystkie szminki i błyszczyki i je po prostu mieć ;D

Szpinakożerca pisze...

też skusiłam się na ten odcień :) przepiękny :) choć chwileczkę przyzwyczajałam się do siebie w takim kolorku :)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Ale rozumiem, że już sie przyzwyczaiłaś?;) ja nie moge sie od niej oderwać narazie i gdy tylko moge to mam ja na ustach ;)

Copyright © 2014 Kosmetyczka Pełna Cudów

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi